DAGARNA FLYGER IVÄG LIKSOM FJÄRILEN SNART




Bjuder på 2 bilder från Australien Sydney, i Januari 2012
Fotograf: Michaela Stuxgren



Det har redan blivit Fredag, sen jag sist bloggade. Dagarna flyger iväg, ungefär som den där fjärilen på bilden ovanför. Kändes ju som det nyss var helg och nu står nästa helg redan med dörren på glänt. Eller vad säger ni?

Jag tycker jag har hunnit en hel del sedan i Tisdag och det känns bra och haft mycket kul.
En dag i Stockholm med mamma, en arbetsdag igår, en avvinkning av min pärla som drog mot Paris för en weekend, en kväll med middag tillsammans med familjen, ett roligt ihopbyggande av möbler med brorsan och en Fredagmorgon med träningpass på Korpen och klockan närmar sig bara tolv, så har fyra timmar kvar till jag börjar jobba. Hoppas hinna även en massa på dessa fyra timmar, som att få ännu bättre ordning på mitt vatten pass. 
Vad hittar ni på denna fredag? Idag regnar det i Visby som jag drömmer mig tillbaka till denna plats, då jag och min barndomsvän Vickan besökte Sydney i Australien i Januarimånad. Underbart fint!





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3992663/?claim=ckcgu9ubrht">Följ min blogg med Bloglovin</a>