EN GAMMAL SÅNG, EN GAMMAL SÅNG SOM JAG SJUNGER HÖGT UT!

Förut blev jag rastlös efter bara en kvart, men idag skulle jag kunna klistra mig fast där. Satt mig framför pianot och där fastnade jag, ett riktigt bra tag. Spelade och sjöng allt från, Hallelujah till mina egna gamla låtar. Fick även fram några nya melodier och sångrader, dock behövs allt sättas ihop. Vi får väl se om jag kan lyckas, när jag får tid över igen. Önskar jag kunde sätta mig ner nu och bara skriva och forma en riktigt bra låt, för det vore super kul! Saknar verkligen att sitta och sjunga och klinka lite, allting runt omkring försvinner. Jag tänker inte på någonting annat än att sjunga och spela, när jag sitter sådär i min ensamhet.
Skall nu ta och käka lite mat, sen blir det bio senare ikväll. Ha en bra Torsdagskväll, så hörs vi senare!











"I want to lissen to a friend and sing out loud, but i just can't!"