ENERGY!


Måndagen är snart över och det är en ny vecka och jag känner att min energi, är på topp för denna vecka!
Efter gårdagens vattengympa pass, hade jag ett glatt leende på läpparna och mådde ännnu bättre efter ha fått träffa Lucas, en stund innan jag for hemåt för att inta min underbara säng och kudde.

Denna Måndag tog jag mig en riktigt lång sovmorgon, något som jag kändes behövdes efter helgens få timmars sömn.
På eftermiddagen, hämtade jag upp Lucas och vi tillbringade någon timme tillsammans. Kollade på tvserier och käkade glass i stora lass, med chokladsås och chokladtopping. Riktigt gött!
Klockan tickade mot fyrasnåret, så jag begav mig till mun och käkscentrum för att kolla mina tänder. För en gång i tiden, hade jag tågräls både uppe och nere. Kan du tänka dig, det? 
Idag har jag dock bara kvar en tråd uppe och nere, bakom tänderna. Så var tillbaka idag, för en kontroll för att se om allt såg bra ut, å det gjorde det minsann. Därför behöver jag inte komma tillbaka dit, om jag inte stöter på några problem, mycket skönt!

Efter några små ärende, drog jag hemåt för att laga lite mat. På vägen hem ringde min bäste Erik, för att kolla om jag levde. Dessa 12 minuter vi pratade, kändes precis som dem samtalen vi förr hade. Underbart kul med det oväntade och roliga samtal!
Har ägnat kvällen tillsammans med familjen, gluttat tv, kollat runt på internet, laddat upp bilder och softat i min säng.
Å skall fortsätta Måndagens två sista timmar med att glutta tv, plocka fram ett word dokument och skriva några rader, dock har jag inte riktigt bestämt mig för vad ännu, men i huvudet flöder det med ideer.
Sov sött, kära läsare!













"Du lyser upp min dag, med bara din närvaro!"