IT'S IN YOUR ARMS I WANT TO FALL ASLEEP



När jag klev in i Roma's badhus idag, var jag faktiskt en aning nervös. Konstigt, men det är alltid svårt första gången att vara vikarie för en ny grupp. Men efter satt igång, kändes det bra. Dock blev jag en aning irriterad när en dam, klagade på att jag stannade musiken för att förklara nästa övning. Tänkte ju mest på dem och att dem skulle hänga med, bra liksom. Men efter sett flera skratta och leende i bassängen, kastade jag damens åsikt åt sidan och tog in alla andras leende istället.
Hemma väntade familjen och mat på köksbordet, hungrig som en tiger högg jag in på kycklingsgrytan och riset.
Har nu fortsatt kvällen framför tvn och mobilen. Men det roligaste och det som jag är mest tacksam för ikväll, är att Lucas ringde. Jag blir alltid lika glad och tacksam, för att höra hans röst. Å efter denna dag, var det extra skönt att byta några ord med varandra. Dock saknar jag att krypa ner brevid honom, men saknad är mycket bra. 
Men nu är det dags för sängen, för morgondagen bjuder på jobb tillsammans med mamma. God natt, siv gutt!







"I vissa sammanhang är det bättre att vara tyst som en mus, än att skrika högt som en tupp!"