One moment, can change the future


Tisdagen bjöd på jobb, tillsammans med mamma. Vi lyckades riktigt bra att hålla sams, vi lär oss att jobba mer och mer, med varandra.
Vägen mot Hemse var dock den tuffaste utmaningen, denna Tisdag eftermiddag. Det snöade som attan och bilisterna körde i 40-50 km/h. Men till Hemse och till stan, kom vi minsann i detta snöväder.

Kvällen bjöd på mat och gluttande av film, på tv. Filmen "Win a date with Tad Hamilton" gick på tvn denna Tisdagskväll, istället för desperata hemmafruarna på kanal 5. Tyckte dem gjorde bra att ha en paus, med en sån bra film som denna film. Det är ju en roligt och bra innehåll, med bra skådespelare. Å vilka tjejer, kan inte motstå Josh Duhamel? Man måste ju erkänna, att han är rätt snygg. Eller, har jag fel tjejer?
Så med stora ögonen och ett leende på läpparna, somnade jag efter sett denna riktigt bra film och ett samtal från min söte, Lucas.











"Jag skall bevisa, att jag klarar det bättre än du tror!"











Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren