Baby, turn the light on!


Vaknade upp i min egen säng imorse, kändes skönt även fast att jag älskar sällskapet av min käre Lucas. Tog mig upp till datorn, för att checka facebook och om jag missat något från helgen, såg dock inte så ut. Hade nog missat mer, på bloggsidorna där det bloggats en hel del hos alla mina vänner och bloggare jag läser.
Käkade frukost, sedan dök Lucas upp och han fick bli min hjälp när jag plockade tvätt och putsade fönstrarna och satte upp adventsljusstakarna. Saknar dock plats nu, för sakerna som stod i förnstret tidigare. Men det är dock mysigare nu, med lite ljus i fönsterna. Eller, vad säger du?




Drog mot stan och käkade lunch tillsammans med Lucas mamma, Therese. Efter det tog vi oss en tur runt på stan, bytt min en present och fick istället för en sak, två saker. I LIKE!
Hade fått två klockor, för tidsoptimist som jag är. Så bytte en, mot musiknoten och fick även pärlan. 
Så nu känns Thomas Sabo armbandet fullt, dags för att köpa ett nytt eller önska sig ett till i julklapp?





Klockan slog mot fika dags, å vi mötte upp Therese igen för att nu fika och sedan ta några fler affärer innan vi skildes åt.
Har nu kastat ihop ugnspannkakssmet och satt in den i ugnen, å strax piper det till för att käka ugnspannakaka, mumsigt gött! Eller, vad säger du?
Pip! PIP! Dags för min ugnspannaka, med familjen!






"Något litet, kan få dig lyckligare än något stort och dyrt"









Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren