Röda rosor..



Vaknade upp med att solen sken, mitt humör var inte det bästa men helt okej..
Efter någon timme, fick jag ett sms från en nära vän. Det sms och innehållet gjorde, mig glad.
Glad för hennes skull, för det är underbart gulöligt! Jag vart även glad för tanken som jag fick upp, det kändes som om det vore ett tecken, ett svar på min fråga jag hade ställt mig de sista dagarna.
Det är kanske ingen som minns, kanske knappt inte ens du själv. Men jag minns de så väl, där du preomenerade in genom grinden, med något speciellt i handen som fick mina tårar att falla. Det var min första present, en av de bästa presenterna, i alla fall den gulligaste av de alla. Tack! <3





Läste en väns, blogginlägg tidigare idag. Om att man saknar gamla vänner och skulle gärna vilja spola tillbaka tiden iblsnd. Men hur gör man? För det går ju tyvärr inte, varför inte?
Sen sägs det ju att alla saker som händer, sker ju av en mening? Är det sant tycker du?
Jag tycker det är otroligt sant! För jag kan meddela, hade inte vissa saker hänt. Då hade inte jag haft vissa av mina vänner som jag ahr idag, kan jag meddela dig kära läsare! Så sanningen är vissa saker som händer är hemska, jobbiga och svåra men även glada, roliga och underbara och dem händer av olika anledningar! Så är det bara i livet! Så till sist vill jag säga, glöm inte att njut av varje ögonblick och stund, för allt är så värdefullt!




"Njut, för varje ögonblick är värdefullt!"






Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren




2
Vic

Jo så sant så. Men vill ha som mitt liv är nu plus dom gamla vänner också. Det är skit jobbigt ibland asså :(

Michaela

Jag förstår dig, gumman! Har tyvärr ingen annan lösning, än att försöka prata ut med dessa vänner! :) <3