Miss my, sunshine!





Sista natten sömn i soffan har jag vaknat upp ifrån, ikväll blir det min egen säng igen! Skall bli undebart, skönt!
Denna Onsdag, då det runt 20 grader och himmeln är grå. Jag som önskat mig sol, på mina lediga dagar fick grått väder.

Skall idag njuta ännu mer av min ledighet, från jobbet. Börjar fundera på om jag gjort någon nytta under dessa 2 dagar, som ledig? Tror att svaret skulle bli NEJ! Så idag, skall jag se till att ha hunnit med och besöka Peppe. För det var faktiskt för länge sen, 6 år sen nu. Å för någon vecka sen, skulle min storebror blivit 20 år och i Söndags, är det 6 år sen han försvann från våran närhet.
Senare ikväll, blir det middag med resturanggänget på Bolaget. Skall bli riktigt, trevligt!
Hoppas ni får en trevligt och mysig dag, sunshine's!




Som en sträng på gitarren
sakta dör  ut, när du slutar spela
dör också jag, om du en dag
går bort och aldrig återvänder





"Du var min ängel, i alla väder!"






Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren



2
Virginia

sv: menar det! Fan vi kommer ju saknar dig en massa, du får komma bort och äta med oss ibland, fast att du slutat skolan! :D <3

Michaela

Det hoppas jag verkligen att ni kommer göra! :D Ja, det kommer jag verkligen att göra, så lätt blir ni inte av med mig! ;9 <3