Why??


Tänkte bara fråga er läsare, en sak. Varför blir alla så sura, för ingenting? Om du blir ovän med dina vänner, vem säger förlåt först?? Du? Eller dina vänner?
Hos mig är de alltid jag, som skall gå och be om ursäkt. Varför liksom????






"Bättre vänner, än ovänner!"







Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren



3
Lexi

Vännerna verkar tro att det är jag som ska be om ursäkt först, men jag har börjat vänta ut dem, så nu är det de som ber om förlåtelse först :-)

Rebecca

det är jobbigt att bråka med folk :/

Michaela

Det tycker jag låter riktigt bra, Lexi! Jag håller fullständigt med dig, Rebecca! Att bråka med mina vänner, är det värsta jag vet! För dem betyder så otroligt mycket för mig och jag vill inte mista dem! Men jag ahr såna envisa vänner, som ibland vägrar ge upp först och be om förlåtelse så blir ändå oftast jag som får göra det, tyvärr!