GOTT NYTT, SLUT! GOTT NYTT, ÅR!


Dags att packa ner kläder och saker, inför imorgon kanske?
Då drar nämligen jag och några kompisar till lilla Fårö, för att fira nyår tillsammans. Maten inhandlades idag och jag ångrar så att jag inte tog kort, på grabbarna när dem sprang runt och handlade, även när dem packade upp på bandet och sedan packade ner i kassorna, hade varit ett gäng härliga kort. För jag och även kassörskan skrattade åt, grabbarna brus.
Även glad att jag fick mina svenska fläskfiler, istället för dem danska filerna, som bara kostade 69 kronor/kg, istället för mina svenska som kostade ca 156 kronor/kg. Du kan tycka att jag är galen, men är man uppvuxen med en mamma som jobbat i butik över 20 år och tycker man skall äta svenskt, då köper och äter man minsann svenskt! + att det är faktiskt bara nyår 1 gång om året, å då måste man unna och kosta på sig en aning. Eller har jag, fel?

Men tillbaka till packningen, som gäller innan det blir sovning ikväll. Dock känner jag mig så bra, att jag vet att det kommer sluta med att jag packar det sista imorgon. Så kanske dags att sova istället, så man orkar upp i tid imorgon?? Men borde packa ner lite till, innan jag somnar.

Men vill avsluta med att tacka för detta år!
Återkommer med en summering av den gångna 2010, under Nyårsdagen.
ETT GOTT SLUT TILL ER, ALLA! Å ETT GOTT NYTT ÅR, TILL ER ALLA!!!!!



 









"Glöm inte vem du, för det är det som gör dig unik och till dig!"