Det roligaste på hela dagen...

Tänkte berätta det roligaste på hela dagen, för er!


Du får detta mess, vad gör du?? Vad tänker du??

"Vad är det för bild av dig, som blivit taggad på facebook? Du är ju nästan naken!!"

Jag som är väldigt smart, drar neråt några rader och läser hela messet! Gör inte du??!!?


"En smart person läser hela smset ;) Sänd detta vidare till alla i din telefonlista, å se alla roliga reaktioner ;) "

Självklart, sänder jag smset vidare, för jag har skrattat lite för mig själv och vill se om mina vänner går på de! Gick du på de??

Knappt en minut senare, ringer telefonen!! Det är underbara, Kajsa! - Va fan menar du?? Vart finns bilden?? skriker hon skräckslagen
Jag skrattar och säger lilla gumman, läs hela smset!
-Men gud det är ju precis vad jag gjort typ tusen gånger! Ännu helt hysterisk, du skulle hört henne. Nu börjar klasskompisar titta på mig när jag skrattar så jag knappt får luft. Hon börjar nu förstå grejen, skrattar och säger du driver alltså med mig!??!!
Jag skrattar ännu mer och säger ja, självklart jag gör!

Några minuter senare, sms från en galen Pärla.
- VA?? Vart finns bilden???? Anmäl de!
-Jag sänder tillbaka, att hon bör läsa hela smset!
-Hon ringer, men svarar inte pga. lektion
-Hon skickar sms, men gud jag har läst det tusen gånger, vem har taggat!?!!
-Läs hela smset, Pärlan!
-Men gud blev asrädd, där!! hahaha

En timme senare, sms från syrran.
-VA??Ring mig!!
Hon ringer mig, både hem och mobilen, jag svarar ingenstans och hon blir ännu mer orolig.
Ringer upp henne, när jag kommer hem hon är helt galen och hysterisk, orolig, hade hjärtat i halsgropen!
Lugnade henne med att hon borde läsa hela smset, berättade även att det var ett skämt! Hon blev först grymt arg på mig, men sen skrattade hon som tusan!

Det var det roligaste, som hänt mig idag! Att skoja med folk, är grymt kul, alla får sig ett gott skratt! Säkert till o med du, om jag har tur!


"Ett skratt, förläger livet!"



Barnet emd kärt många namn, Michaela Stuxgren



28 dagar kvar! <3