Filmkändis!!?!

Sista November idag, oj oj vad tiden går fort! Är bara nån vecka kvar i skolan, sen blir de Jullov! Jippi!

Skulle vart uppe tidigt som tusan idag! Tänkte jag, men orkade verkligen inte! Detta skulle inte bli min dag, urs! Trött, magont och inte med ett dugg ork, pallrade jag mig till skolan, för att möta upp Måns.
Hade ju lovat att vi skulle klippa ihop vår golfprojekt till en film! I skolan mötte jag en lika trött Måns, som jag....

Väl i gång och fått hjälp av den snälle lärare, Sören. Började vi titta igenom allt vi spelat in och började klippa, klistra in ljud och klistra ihop filmen. Vart riktigt kul att se allt, vi satt och skrattade hela tiden.
Väl klara vid lunch, bar det hemåt för att få i sig något att äta och hämta saker till idrottslektionen. 

I skolan igen vid ett, nöjda och stolta visade vi våran film, alla skrattade som tusan och vi lika så!  Så nu är man filmkändis, eller hur!! Eller?? Vi vart  i alla fall, jätte nöjda och fick mycket beröm för ett bra arbete! Riktigt kul att höra, tyckte jag! Nu skall jag bara visa den för mina päron, så kan jag bevisa att vi varit riktigt duktiga!
Så nu är det bara ett teoriprojekt som skall in om detta, som jag fick uppfift att göra! Suck! Jaja, dags att sätta igång!
Sen kom jag även på att jag måste göra en massa svenskauppgifter, som visst skall in imorgon! Visst är jag duktig!??!
Men har varit ändå väldigt duktig idag, har hunnit och pluggat bilprov på eftermiddagen. Duktig tös, jag är alltså! tycker inte du??
Men nu är det dags att sluta prata och skriva och sätta mig i arbete. Måste ju fixa detta innan, tiden springer iväg från mig!..
Ha en fortsatt trevlig, mörk november kväll!





"Prata inte bara, gör något också!"

Eller hur tusan ordspråket lyder, som jag vill ha fram!





Barnet med kärt, många namn, Michaela Stuxgren