GOD JUL!








Det är dags för jul! Jag vill skriva ett grymt bra, blogg inlägg, men har ju verkligen inte tid! De är något jag ogillar väldigt mycket, tiden! Att de aldrig finns tid! URS! Jaja, här kommer ett kort ett!

Det är dags för Jul! Vad handlar julen om, för dig?? För många människor är julen såhär, jag lovar att du kommer känna igen dig!
Alla springer runt som dårar, för att handla julklappar. Springer runt för att julstäda, grälar för att tiden inte räcker till, bakar kakor, julgodis, plockar upp tomtar och gran. Allt skall bli perfekt! Men de finns ju inget som är perfekt! Det viktigaste med julen är att, vara tillsammans och umgås! Kom ihåg de och påminn er själva om de!



Julkappar??!?!
Jag har kommit på en superbra liten julklapp till allihop i släkten, som är topphemlig! Men som alla kommer bli lättade över och tycka är otroligt skoj! Ser fram emot  att se allas, ansikten imorgon! Tackar, för en kompis hjälp!
Har inte handlat många klappar i år, fatiskt bara en enda!
Till min bästa vän, Erik! Otroligt svårt att komma på, men något jag bara ville göra! För tack för allt och att han verkligen finns där i alla lägen! <3 Blev en liten, liten klapp och inte ett dugg speciell. Men det är tanken som räknas! ÅH, han blev riktigt glad!
Sen har ingen annan fått något, av mig! Visst är jag taskig, eller??
Nej, jag skall ta mina kompisar på några kul äventyr framöver, de blir deras julklapp!
Å faniljen, skaffade ju hund! Så tycker det är en superbra, julklapp!
Du, kolla här!
Jag hör nu låten på radion, higher med idolerik! De är vårlåt, tycker jag.. Känner igen mig rätt väl, i det han sjunger..jaja..
Jag ville jätte gärna ge dig, en julklapp! Jag kan komma på miljontals grejer, du behöver! Men det är inte tillräckligt speciellt! För de är ju du för mig, speciell och de står jag för! Du kommer alltid vara speciell och unik för mig! Har försökt skriva en sång som är bara till dig, men kan inte få den tillräckligt speciell!  Jag vet inte heller om jag nu fått ner de rätta orden, men jaja. Här kommer några ord jag vill säga dig, så lyssna noga!

Jag är tacksam och otroligt glad, att jag mötte dig! Du öppnade mina ögon, som ingen annan gjort! Du blev speciell, du var unik och du var min! Jag är tacksam för allt och hoppas vi kommer kunna fortsätta umgås! För du, betyder otroligt mycket för mig och kommer alltid att göra! Ha nu en riktigt God jul, gubben min! <3



Själv har jag ingen aning om vad jag kommer få i år! Men har sagt de, jag vill inte ha något! Har redan fått tillräckligt i år, tycker jag! Men alla kommer ju ge ändå, om jag känner alla rätt! Så får väl se, vad som dyker upp i klapparna i år!??! Kom på en sak, får en riktigt bra julklapp av en av mina bästa vänner, Erik! Att han kommer till ön och jag kommer få umgås med honom en heldag, grymt skoj! Kanske väldigt lite du tycker, men för mig betyder de otroligt mycket! Vi träffas så sällan, nu när vi går i skolan och det är ett stort hav och flera mil ifrån varann! Så tack, bästa vännen, för de! <3


Jag vill ge er alla något grymt bra i julklapp, men kan ju inte komma på vad! Så säger därför detta:
Ett stort tack till alla mina vänner och familj, för att ni alltid finns där för mig! Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
Ett GOD JUL till dig med! Ha en bra jul, i snön!


"Ha en superbra jul!"



Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren